خدمات زیبایی لادن

شاک ویو در پاسداران توسط کلینیک لادن
شاک ویو در پاسداران توسط کلینیک لادن
shape
شاک ویو در پاسداران توسط مرکز زیبایی لادن مرکز زیبایی لادن

شاک ویو در پاسداران - تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه آن

این روزها افراد زیادی به دنبال تناسب اندام هستند و دوست دارند بدنی خوش‎ فرم و زیبا داشته باشند.  اولین توصیه ای که به این افراد می‌ شود این است که رژیم غذایی خود را تغییر دهند و خوردن غذا های چرب و شیرین را کنار بگذارند. ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند و به صورت منظم دنبال کنند. اگر این کارها را انجام داده اید اما هنوز دچار چربی اضافی در نقاطی از بدن خود هستید، نگران نباشید. این تنها مشکل شما نیست. در برخی از نقاط بدن چربی هایی وجود دارند که نسبت به ورزش و رژیم مقاوم هستند و به راحتی از بین نمی روند. ممکن است اصلا اضافه وزن نداشته باشید، اما دچار سلولیت و چربی اضافی باشید. در این مواقع راهکارهایی وجود دارد که می‌ توانید برای تناسب اندام از آن استفاده کنید. شاک ویو تراپی یکی از بهترین و ایمن ترین راه های از بین بردن چربی های موضعی بدن است. این کار با استفاده از یک دستگاه انجام می شود و نیاز به عمل جراحی ندارد. اگر به دنبال یک روش امن و راحت برای از بین بردن چربی ها هستید، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با شاک ویو تراپی بیشتر آشنا شوید. در این مقاله اطلاعاتی در مورد شاک ویو در اختیارتان قرار می دهیم  و بهترین مراکز شاک ویو در پاسداران را نیز معرفی می‌ کنیم. با ما همراه باشید.
در صورتی که به دنبال مشاوره رایگان هستید می توانید با استفاده از شماره تماس 91005257-021 با ما در تماس باشید.
شاک ویو چیست؟

شاک ویو در پاسداران

شاک ویو (shockwave) در واقع نام یک دستگاه است. این دستگاه در ابتدا برای تسکین درد و کاهش التهاب در کنار درمان‌ هایی چون فیزیوتراپی، ارتوپدی و اورولوژی مورد استفاده قرار می‎ گرفت، اما بعدها کاربردهای دیگری پیدا کرد و در زمینه لاغری و تناسب اندام نیز مورد توجه واقع شد. شاک ویو تراپی کار خود را با تولید امواج با انرژی بالا انجام می‌ دهد. امواجی که از دستگاه شاک ویو ساطع می شوند، توسط پروب به بدن بیمار انتقال می‌یابند. امواج شاک ویو به لایه های چربی نفوذ پیدا می کنند و با شکستن آن ها باعث از بین رفتنشان می شوند. علاوه بر این، این امواج لایه های زیرین پوست را تحریک کرده و آن ها را وادار به تولید کلاژن بیشتر می کنند. از این رو، علاوه بر لاغری، پوستی زیبا و صاف نیز خواهید داشت. از دیگر کاربردهای شاک ویو در پاسداران می توان به رفع افتادگی پوست، جوان‌سازی پوست، استحکام و صافی پوست، رفع استرچ مارک‌ها و استریا، رفع اسکار و ... اشاره کرد.

نحوه انجام شاک ویو در پاسداران

شاک ویو تراپی برای لاغری یک روش غیر تهاجمی است. در این روش خبری از بی هوشی، جراحی، برش و خونریزی نیست. جلسه شاک ویو تنها 15 تا 30 دقیقه طول می کشد و نیاز به استراحت نیز ندارد. این روش به افرادی پیشنهاد می شود که در نقاط مختلف بدن خود چربی های اضافی دارند. اگر وزن مناسبی دارید، اما در نقاطی از بدنتان دارای سلولیت و چاقی موضعی هستید، می توانید از شاک ویو برای از بین بردن چربی ها و زیباتر ساختن بدن خود استفاده کنید. دستگاه شاک ویو امواجی با انرژی بالا را تولید می کند. پزشک از متقاضی می خواهد تا بر روی تخت دراز بکشد. سپس ژل مخصوص را بر روی پوست ناحیه مورد نظر قرار می دهد تا دستگاه به راحتی بر روی بدن حرکت کند و انرژی تولید شده به هدر نرود. سپس پروب بر روی بدن شخص قرار می گیرد و به صورت دایره ای، عمودی یا افقی حرکت می کند. امواج تولید شده به ناحیه هدف برخورد می کنند و با ایجاد گرما باعث شکسته شدن و از بین رفتن سلول های چربی می شوند. سلول های چربی شامل تری گلیسرید ها و اسید های چرب هستند که توسط سیستم گردش خون به کبد انتقال یافته و پس از متابرولیزه شدن، دفع می گردند. این روند در چندین جلسه انجام می شود تا لایه های چربی به طور کامل از بین برود.

 عوارض احتمالی شاک ویو

شاک ویو تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دارد و یک دستگاه ایمن می باشد. امواج تولید شده توسط دستگاه طول موج پائینی دارند و خطری را برای فرد ایجاد نمی کنند. اما با این حال توصیه می شود از این دستگاه در قسمت بالاتنه بدن و ناحیه  سر و سینه استفاده نشود. اگر از لحاظ جسمی سالم هستید و مشکلی ندارید، می توانید از شاک ویو تراپی برای لاغری موضعی و رفع سلولیت ها استفاده کنید. از جمله مواردی که باعث نگرانی افراد در استفاده از دستگاه شاک ویو می شود، چربی های آزاد شده در بدن می باشد. برخی افراد تصوی می کنند این چربی ها ممکن است کبد چرب را به دنبال داشته باشد. جای هیچ گونه نگرانی نیست. اگر بعد از جلسه شاک ویو در پاسداران به مدت 40 تا 45 دقیقه پیاده روی  کنید، هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی شود. پیاده روی باعث می شود تا چربی های رها شده در بدن زودتر دفع شده و جذب کبد نشوند. در نتیجه  آسیبی به کبد شما وارد نمی شود. تنها عوارضی که ممکن است دستگاه شاک‌ویو  داشته باشد، قرمزی و التهاب بسیار خفیف روی پوست است. این علائم موقت بوده و پس از چند روز از بین می روند.

تعداد جلسات مورد نیاز شاک ویو و هزینه آن

تعداد جلسات شاک ویو به عواملی چون وسعت ناحیه درمان و میزان چربی های انباشته شده بستگی دارد. پزشک در جلسه مشاوره بدن فرد متقاضی را معاینه می کند و با توجه به شرایط موجود، تعداد جلسات شاک ویو درمانی را تعیین می کند. شاک ویو معمولا بین 3 تا 6 هفته طول می کشد و هر هفته 2 جلسه‌ی 15 تا 30 دقیقه ای برگزار می شود. هرچه تعداد جلسات و مدت زمان آن طولانی‌ تر باشد، هزینه درمان نیز بالاتر خواهد بود. می توانید در جلسه مشاوره تعداد جلسات درمان خود را بپرسید و بر اساس آن هزینه را برآورد کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هزینه هر جلسه در کلینیک‌ های مختلف، متفاوت است. هرچه کلینیک‌ معتبرتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود. علاوه بر این، تجهیزات کلینیک، بروز بودن دستگاه ها و نوع خدمات و امکانات ارائه شده در هزینه کار تأثیر دارد. این نکات را در نظر بگیرید و مکان مناسبی را برای شاک ویو در پاسداران انتخاب نمایید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی شاک ویو تراپی پرداختیم. همان طور که گفتیم، شاک ویو تراپی یکی از ایمن ترین روش لاغری موضعی است. دقت داشته باشید که شاک ویو در کاهش وزن تأثیری ندارد و کمکی به لاغری شما نمی کند. زمانی می توانید از این روش استفاده کنید که وزن مناسبی داشته باشید، اما در نقطه ای از بدن خود مانند شکم، پهلو، باسن، ران و... دچار چربی اضافی یا سلولیت باشید. برای دریافت خدمات شاک ویو تراپی می توانید به کلینیک های زیبایی مراجعه نمایید. اگر می خواهید از درمان خود نتیجه خوبی دریافت کنید، توصیه می کنیم تحقیق کاملی داشته باشید و یک کلینیک درمانی مجهز و معتبر را برای انجام این کار انتخاب نمایید.  مرکز زیبایی لادن یک انتخاب عالی برای درمان شاک ویو در پاسداران است. این کلینیک تجهیزات کاملی دارد و متخصصین حرفه ای و ماهری را بکار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد به وب سایت کلینیک با آدرس www.clinicladan.com مراجعه کنید.
دیدگاه کاربران
خدمات لیزر خانه لاغری مشاوره
تماس و مشاوره رایگان
09331721326